17+0
Kasvan. Eipä siinä mitään. Kasvu on kiva asia, oli se fyysistä tai henkistä. Muutos on hyvästä. Tämmösellä mantralla mennään tänään, kun opiskelupaikkakunnalle lähtö ahdistaa ja itkettää. Reflektoin hirveesti omaa äitisuhdetta koko ajan ja haluaisin käpertyä äipän viekkuun ja pysyä siinä enkä lähteä yksin kauas. Mutta pakko on.