Väsynyt ja syyllistyvä
Äiti on vähän tosi väsynyt. Aamusta asti on harmittanut kaikki. Keittiön maton alta kipitti muurahaisia (huimat 4 kpl, mutta varmaan niitä on sit lisääkin…), meinasin hävitä ekan Skip-Bo -erän (ja harmitti sit kun voitin ja ihanaa miestä vähän tais harmittaa kun se hävis), en ois jaksanut lähteä liikenteeseen vaikka oli sovittu puistopicnic. Ilmeisesti paloin vähän rasvauksesta […]