Vähän vähemmän valitusta
Meikäläisestä saa varmaan tosi positiivisen kuvan kun kaikki on koko ajan valivali-uliulinaa. Joten! Kerron mukavia kuulumisia, vaikka ikävä oikeelle kotipaikkakunnalle onkin suuri ja selkä on ollut kipeä pari päivää. Ensinnäkin, mulla on Siwa niin lähellä että saan jätskiä kotiin ilman että sulaa vaikka ilmat on niin lämpöset että ohuella pitkähihaisella pärjää paremmin kuin hyvin. Okei, […]