Terde!
Kesä paahtaa täysillä päälle vasta nyt. Harmi niille, joiden arki on alkanut, kiva meille, jotka ollaan lapsen kans kotona. Sitähän vois vaikka mennä rannalle joku päivä, ei olis niin täpösen täyttä! Eilen oltiin ekaa kertaa vauvauimassa (se oli tytön mielestä ihan parasta!) ja sen jälkeen markkinoilla. Käytiin samoilla markkinoilla alkukesästä eri paikassa, mua jäi harmittamaan […]