Miksi nukkumaanmeno on niin vaikeaa?
Olen parantumaton listaihminen, joten listaa pukkaa! (Ajoissa) nukkumaan meneminen on vaikeaa, koska… …pitää juoruilla parhaan ystävän kanssa (minä)…pitää peitellä Anniina Ballerina (pikkumammutti)…on nautittava omasta ajasta kun vihdoin voi (minä)…lelut on levällään ja ne on kerättävä (minä)…ei jaksa nousta sohvalta (ihana mies, kaikella rakkaudella)…kirja on liian hyvä eikä sängyssä näe lukea yövalosta huolimatta (minä)…haluaa tanssia (pikkumammutti)…on […]