Viikonlopusta
Perjantaina oli kivaa! En juonut mitenkään överiälyttömästi, olin pienessä hiprakassa mutta en sen enempää. Tanssin, lauloin ja nauroin. Join muutaman siiderin, puolikkaan shotin (salmaria+jotain hedelmäistä) ja drinkin, jonka nimi oli Keijo. Teki hyvää olla vähän pois, vaikka palasinkin kotiin jo puoliltaöin. Kunnon tuhkimo siis. Lauantaiaamu valkenikin päänsärkyisenä. Syytän niskajumia, koska ei mulla nyt niiiin darra […]