Mitä teille kuuluu?
Meille kuuluu hyvää. Elämä rullaa kivasti, arki on asettunut uomiinsa. Kireiden pakkasten jälkeen on ollut kiva, kun on ollut hieman leudompaa, mutta pakkautuva nuoskalumi ja loska hankaloittaa rattaiden kanssa liikkumista. Muutoin tää ulkona vallitseva talven ihmemaa on virkistävä! Ennen plussakelejä saatiin vauvapulkka. Pikkumammutti oli riemuissaan, käytiin pulkalla kaupassakin yhtenä päivänä. Ihan vielä ei pieni osaa […]