Kuulumisia (ja tissigate)
On ollut vähän hiljaiseloa, kun oon oikean elämän puolella ollut väsynyt ja allapäin. Sain viime viikolla upeen paskavyöryn niskaani, kun kehtasin laittaa imetyskuvan omalle facebook-seinälleni ja mainitsin, että meidän imetyksemme ei katso aikaa eikä paikkaa. Oon joistakin lähipiirini kommenteista edelleen loukkaantunut, pettynyt ja surullinen. En ihmettele lainkaan, miksi Suomen imetystilastot ovat mitä ovat, jos asenne […]