Hyvää yötä???
Joopajoo. Meidän yöt on jotakuinkin tämmöisiä: Iltamaito. Kun vauva selkeästi lakkaa syömästä, otan tissin pois suusta. Alkaa järjetön kitinä, joka yltyy huudoksi. Laitan tutin suuhun, siitä seuraa raivo. Ensimmäinen unipätkä menee hyvin, typy nukkuu rauhassa omassa sängyssään. Noin kolmen vartin nukkumisen jälkeen hän herää raivoamaan. Ei kelpaa tutti, ei tissi, ei sängyn heilutus. Viime aikoina […]