Löytö!! (Ja 3 kk jouluun)
Oltiin eilen markkinoilla. Välillä satoi ja sitten taas paistoi aurinko. Syötiin megahyvää hernaria ja taivaallista omenahyvettä, vauva jaksoi hienosti sen melkein kolme tuntia mikä oltiin. Toki se nukkui suurimman osan ajasta vaunuissa, mutta tutkaili myös lelujaan ja ihmetteli maailmaa liinakyydissä. Tein huippuhyvän löydön – ostin kirjoneulevillasukat. Mageet! Tykkään näistä mielettömästi! Vauva sai tavalliset junasukat, joiden […]