haja-ajatuksia
Lupasin kirjottaa leskenlehdistä, vaan en kirjoita! Joskus toiste sit. Sen sijaan kerron, että mulla on niska aivan helkkarin kipeessä jumissa, oon ollut tänään reipas ja mun vauvalla on joku @#$&*n tiheän imun kausi selvästi. Eikä se haluais nukkua päikkäreitä kuin ehkä liikkuvissa vaunuissa. Selvisin perjantaina hengissä Lapsimessuilla, ostin eri kivan kapalopussin, voin siitäki kirjottaa joskus! […]