Vielä jaksaa!
Oon tänään… …herännyt puoli kuudelta, vääntelehtinyt sängyssä ja puoli seitsemältä luovuttanut. Silloin kömmin sohvalle yövieraan viekkuun ja nukahdin puoleksi tunniksi kunnes hänellä soi herätyskello. …katsonut televisiosta hömppää. Masterchef Australia ei ole hömppää, mutta Manhattanin äitiyskonsultti on. …käynyt doulan kanssa parin kilometrin kävelyllä aamupäivällä. …syönyt himoihin popcornia, tuli paha olo. …nukkunut päiväunet, jotka katkesi ensin tekstariin […]