Kolmas j… ei, vaan jouluaskartelua!
Raaputusarvasta tuli kynttilä. Salaisesta paketista askartelulehti. Partiokalenteri on tältä päivältä yhä avaamatta. Aloitin jo viikonloppuna jouluaskartelun. Olen tehnyt kortteja ja koristellut tulitikkurasioita kynttilälahjojen mukaan laitettavaksi. Mukavaa rentoutumista siis! En ota stressiä, joulukortteja ei oo pakko lähettää (eikä alunperin ollut tarkoituskaan!), se on vaan kivaa extrapuuhailua kun vauva nukkuu. Askartelulehdessä oli myös pari kivaa ideaa, jotka […]