Känkkäränkkäpäiviä
Lauantaina oli ristiäiset. Väsähdin valmisteluista niin, että itkin kappelilla tyhjässä huoneessa viimeisten vieraiden vielä tehdessä lähtöä. Edellisiltana oli mennyt myöhään kirahvikeksien ja munavoin kanssa, eikä vauva antanut aamulla armoa, vaan herätti taas seitsemältä syöttämään ja seurustelemaan. Muutama keksi meni rikki, tuloksena oli torsoja. Hurmaavaa.

Sit oon kiukutellut ja itkenyt tän viikon aikataulu(ttomuutt)a, vauvan masukipuja, yksinoloa (tai siis kaksin vauvan kanssa), siirtymisiä, neuvolan painokontrolleja ja ylihysterisointia, lumisadetta, sitä että hiukset on takussa… No. Tää menee ohi kyllä. Pääasia että on ihana vauva! ♡
Ainiin ja eilen kiukutti kun Lars Keplerin uusinta ei ollut pokkarina mut ostin sit vanhemman Keplerin äidille synttärilahjaks ja huomasin etten oo ite vielä lukenutkaan sitä! Nyt aloitin, taattua Kepleriä, hyvää, jes! Hyvä kirja, parempi mieli. 🙂
