haja-ajatuksia
Lupasin kirjottaa leskenlehdistä, vaan en kirjoita! Joskus toiste sit.
Sen sijaan kerron, että mulla on niska aivan helkkarin kipeessä jumissa, oon ollut tänään reipas ja mun vauvalla on joku @#$&*n tiheän imun kausi selvästi. Eikä se haluais nukkua päikkäreitä kuin ehkä liikkuvissa vaunuissa.
Selvisin perjantaina hengissä Lapsimessuilla, ostin eri kivan kapalopussin, voin siitäki kirjottaa joskus!
Lähinnä sitä vaan teille kaikille jotka ehkä tätä luette, et moi! Kiva kun ootte ja kiva teilleki jotka ette oo!
Äiti on näköjään vähän väsynyt.
(LUPAAN ens kerralla kirjottaa jonku koherentin tekstin. Tää on vähän… No niin.)

Mun Bejeweled Blitzin ultimate-paras tulos ikinä (Daily challengista), tervetuloa mun elämään!