Sananen muuttohommista

Ainiinjuu se muutto. Millos se onkaan? Joo ai että kahden viikon päästä?

Ja montako laatikkoa oon pakannut? Juu en yhtään. Olis edes isompi maha niin vois vedota siihen että tää ”rakkauten hetelmä” ei anna myöten. Vaan ei. Oikeasti kämpässä on vaan niin kuumaa ja ahdasta etten kestä olla siellä.

Oisko joku palvelu jolle vois ulkoistaa koko muuton pakkausta, tavaroiden läpikäymistä ja siivoamista myöten? Alkaa meinaan tulla vähän kiire…

Suhteet Oma elämä