Unissapuhumista

Pikkasen väsy painaa. Oon ruvennut puhumaan unissani. Mun kanssa voi jopa keskustella! Kaipa näitä helmiä vois tännekin jakaa aina välillä. Satunnaisessa järjestyksessä, perustuu tositapahtumiin. (Ihana mies aina kertoo näitä mulle. Joskus jopa äänittää!) Kirjoitan muistinvaraisesti ihanan miehen kertoman perusteella, jotkin sanat saattavat siis vaihtaa paikkaa. Sori! 😀 Tässä pari unissapuhujan juttelupätkää:

 

Minä: ”Putoan! En jaksa pitää kiinni!”

Ihana mies: ”Minä pidän sinusta kiinni.” *ottaa mua kädestä*

***hetken kuluttua:***

Minä: ”Mikä tämä on?”

Ihana mies: ”Mun käsi.”

Minä: ”Olen uimarengaspallossa sinun irtonaisen käden kanssa??!”

Ihana mies: ”Öööö. Ei kun mä oon siellä kans!”​

Minä: ”Okei!”

 

***

Minä: *osun kädellä itseeni* ”Mikä se oli?” *käsi löytää tissin* ”aladoobia…”

Ihana mies: ”Ei vaan sinä.”

Minä: ”Olenko minä aladoobia???!!”

Ihana mies: ”Et ole!”

Minä: ”Sitten minä olen toukka ja joku yrittää syödä minut.”

 

Joooh. Tämmöset mää nyt aattelin jakaa. Hilipati hei! (Odotan, että vauvavuosisekoilut päättyy joskus. Onneks on aika harmitonta!)

img_20150628_235701.jpg

Perhe Vanhemmuus