Isänpäivä
Yritän palata pimeästä riitelystä epävarmuudesta hektisestä arjesta taas blogin puolelle mahdollisimman pian! Päivät kuluu tosi äkkiä ja oon ollut aika väsynyt – eilen mentiin iltayhdeksältä nukkumaan… ja mä olin sentään saanut aamulla nukkua pitkään!
Vauva 8kk voi hienosti, mitä nyt koheltaa öisin ja itkee hampaita. Sukelleltiin eilen. Kohta noustaan tekemään isänpäivän yllätysaamiaista Ihanalle miehelle. En osaa laittaa ruokaa, joten jännittää, miten onnistun! Tarkoitus olis laittaa tarjolle paria sorttia leipää, leivänpäällisiä (meetvursti, kinkku, juusto, kurkku, suolakurkku, ehkä tomaatti), uunissa tehtyjä ”munakuppeja” (muffinssipelti vuorataan pekonilla ja siihen rikotaan muna – nää mua jännittää!), suklaata ja mansikkajätskiä. Harkitsin minikokoista täytekakkua, mutta jätän suosiolla tänä vuonna väliin.
Ruuanlaittotaidoista puheenollen – Puutalobaby arpoi Maggi-luomufondien testaajia, mä pääsin mukaan! Lupasin opetella laittaa ruokaa jos arpaonni osuu kohdalle, kääk! Koetan saada raportoitua näistä myös tänne blogin puolelle. 🙂
Nyt soitan omalle isälleni onnittelut ja sit ryhdyn puuhailemaan! ♡
