Toinen joulukuuta

Raaputin taas pukinpään. Partiokalenteria en vielä avannut. Salaisen tontun paketista tuli tarroja. Ihana mieskin lähetti eilen tekstarilla ekan kalenteriluukkunsa, häntä odottaa nyt koristeltu tulitikkurasia jemmassa.

Päivän vinkki: jos näkö on huonontunut, niin optikolla käynti voi olla ihan jees. Tai jos vaikka tarvii lauantain epätreffi-illan elokuvaa varten piilarit, ettei tarvii laittaa 3D-laseja rillien päälle. Mut kannattaa varautua – se ei oo ihan halpaa lystiä. En ees tilannut silmälaseja ja 80e köyhdyin. Minkäs liinan sitä sit seuraavaks myisi… No, ainakin nään siristelemättä eikä tarvii pelätä, että vauva hajottaa silmälasit. (Kerran jo lähti sanka irti)

img_20151202_183006.jpg

Hyvinvointi Hyvä olo Vanhemmuus