Afterchristmas
Kiva joulu, kiva kuusi (jonka kuva ei suostu tulemaan tähän). Kohta varmaan kiva uusivuosi. Joulun jälkeiset tunnelmat ennen vuoden vaihtumista: uus puhelin on jees. Sen sijaan närästys ja supistelu ei oo jees. Eikä jatkuva hormoniherkkis-itkeminen.
Tuli käytyä kauniissa häissä ja mietittyä omaa elämää. Miten eri tavalla asiat meneekään vaikka jotain suunnittelis. Et ei ehkä kannata suunnitellakaan. Joskus ois kiva olla yhtä rakastunut kuin lauantainen hääpari! Mut ei nyt. Nyt riittää että saan pötköttää itku silmässä jonku viekussa vaikkei se oiskaan rakastunut. Pääasia että voidaan puhua.
Ja nyt käyn nukkumaan toiveikkaana siitä, että supistelu ja huono olo hellittäis!