Ekan adventin jälkeispäivät

 

image.jpg

Viitasen Piian siivittämänä lähden ruokaostoksille, ja aion samalla vilkuilla lahjasuunnitelmalistaani läpi. Sunnuntaina on laulettu taas Hoosiannat, tosin me laulettiin kuoron kanssa jo perjantaina. Adventin aika on kiva, kynttilät syttyy ja valo lisääntyy. Inhoan yleensä joulua ja siihen valmistautumista, mutta tänä vuonna odotan sitä jostain syystä. Menee ehkä hormonien piikkiin? Kummasti päässä soi lähes nonstoppina all I want for christmas is you. 😉

Suhteet Oma elämä Raskaus ja synnytys