Juhlatunnelmia

Kahvit

Viime vuonna juhlittiin itsenäisyyspäivää vähän nätimmässä set-upissa kuin tänään. Viimeiset kuusi vuotta olen ollut joko osallistujana tai järjestäjänä eräässä nuorten itsenäisyyspäiväjuhlassa. Tänä vuonna pötköttelen sohvalla yökkärihousuissa ja otan iisisti, en laittaudu, syön suklaata ja sipsejä ja lohta ja muussia.

Eilen kävin tuulettumassa ulkona. Istuskeltiin olutpubissa aika isolla kaveriporukalla. Oli virkistävää olla muutakin kuin mammutti, vaikka toki tää maha herättikin joitakin uteluja ja kysymyksiä ja pientä keskustelua tyttökavereiden parissa. Miespuolisia ei kiinnostanut, yllättäen. Enkä kyllä itsekään kovin mielelläni keskustellut asiasta, kun tarkoituksena oli saada jotain muutakin juteltavaa. Tuli pitkästä aika sellanen olo, että oon yhä järjissäni ja ihminen. Yks kaveri muutama viikko sitten kysyi, onko mulla jonkintasoinen inttijuttusyndrooma – ainoa puheenaihe on raskaus. Totesin, että joo. Ei mulle kuulu tällä hetkellä muuta kuin hautomona toimimista, ja siitä kaverit kyseleekin ja haluaa puhua. Mä taas mieluummin puhun jostain ihan muusta.

image_2.jpg

Tosi supertyylikkäät vermeet – likaiset kumpparit.

image_3.jpg

image_4.jpg

Nyt otan vähän suklaatia ennen kuin sisko saa ruuan valmiiksi. Hyvää itsenäisyyspäivää!

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Raskaus ja synnytys