Tag: ihana mies

Mitä rakastan?

Mitä rakastan?

Vauvaa, tietysti. Ihanaa miestä (niin paljon että sydämeen sattuu) ja vielä vauvaa vähän lisää. Meidän omaa pientä perhettä. Rakastan tuoreiden mansikoiden tuoksua, tähdenlentoöitä, hyvää cavaa ystävän seurassa. Euroviisuja, jäätelöä auringonpaisteessa, kevätfiilistä. Rakastan laulamista ja nauramista, ilon kuplintaa sisällä. Meren rannalla seisoskelua, aaltojen kohinaa ja viileänä iholla kutittelevaa suolaista tuulta. Laiturin natinaa, saunan jälkeistä lämpöä, raukeutta. […]