Kasvaako äiti-identiteettiin?
Siinäpä se. Kasvaako äitiyteen? Luulisi että joo, mutta välillä iskee hormonimyrskyepävarmuus. Entä jos minusta ei tulekaan hyvää äitiä? Jotenkin sitä tällai lapsettomana kuvittelee itelleen kaikkia hienoja kasvatusperiaatteita, nähtäväksi jää, saanko toteutettua niitä. Tai onko edes tarpeen. Eli ehkä sitä muuttuu äidiksi pikkuhiljaa. Sen tiedän, että kireä ja kiukkuinen en tahtoisi olla. Nämä raskauden mukanaantuomat äärettömät […]