Laahustava mammutti
Tää mammutti kärsii kroonisesta puoliväliväsymyksestä (nyt siis 21+3) ja siitä, että läppäristä puuttuu näppäimiä. Esim. z, sillä nyt ei niin ois väliä mut a ja m on vähän useammin käytössä… Pädillä näpyttely on hidasta ja turhauttavaa, kun kuvien lisääminen on työn ja tuskan takana. Hohhoijaa, kirjoittamisen ajattelukin jo väsyttää näissä puitteissa! Pikkumammutilla on mahassa kaikki […]