Sairastupa
Aamu alkoi aika äkkiä. Vauva oksensi kaksi kertaa ihan kunnolla mun sänkyyn. Lakanoita vaihtaessa huomasin, että pieni oli oksentanut omaankin sänkyynsä. Me vähän ihmeteltiinkin, mitä ääntä pinnasängystä kuului aiemmin aamuyöstä, mutta koska vauva jatkoi unia tyytyväisenä (selkä meihin päin – pinnis siis kiinni mun sängyssä), jatkettiin mekin nukkumista. Nyt hän sit nukkuu puoliksi istuen mun […]