Huono päivä
Mullon sellai olo että…
- Kaikki on mun syytä. Joka helkkarin sota ja itku, kaikki tyynni vaan mun vikaa. Sekin kun vauva huutaa.
- Olen ihan huono äiti kun se vaan huutaa. Ja huono epätyttöystävä kun vonkaan seksiä.
- Kukaan ei voi ikinä rakastaa mua kun olen tämmöinen persenaama. Vaikka ulkonäössä ei silleen oo vikaa kylläkään. Mut luonteeltani.
- Vauva rakastaa vaan mun tissejä ja maitoa ja tississä roikkumista.
- Selibaatti olis hyvä ratkaisu.
- jne.
Onneks on viisukatsomo tänään. Aion juoda lasillisen cavaa. Chinchin, hyväks tääki paskalauantai muuttuu ja jos ei niin huomenna ei enää oo lauantai! Ehkä vauvakin kohta hymyilee taas. Pieru ja hymy, se olis hyvä!