Jouluneule?
#Momfie-blogia selaillessa päätin nyt esitellä omaa mamailuvaateosastoa. Tai siis äidin vaatekaapistahan nää kaikki neuleet on. Yritän kuumeisesti päättää, minkä laitan mahailukuvienottosessioon. Aattelin, että saan siitä mun isovanhemmille kivat joululahjat kun teetän nätin kuvan ja ostan siihen kivat kehykset ja käärin pakettiin!
Noin muutoin jouluhommat on vähän kesken… Mitään lahjoja ei oo hankittuna, suurimmaksi osaksi mietittynä kylläkin. Joulukorttien askartelu on vähän vaiheessa vielä. Ja sitten pitäisi päättää, missä joulun vietän! Onneksi pääsen pari päivää ennen aattoa muuttamaan pois muiden nurkista ja laittamaan kotia vähän kuntoon. Tai eihän sitä tiedä miten paljon enää niillä viikoilla jaksan, vaikka laskettuun aikaan onkin silloin pari kuukautta. Nytkin tuntuu välillä, että sohvan ja sängyn väli on riittävän rasittava ravata. Tosin viime päivinä vauveli on viihtynyt kovin mun kylkiluiden tuntumassa ja painanut keuhkoja ja vatsalaukkua niin, että syöminenkin on ahdistanut. Joten saa nähdä, millaisessa muuttokunnossa kolmen viikon kuluttua ollaan!
Huomenna alkaa joulukuu, aikas ihanaa!



