Sunnuntaiaamu

Jo toinen kerta tämän vuorokauden puolella, kun vauva nukkuu mutta minä en.

Mieluusti olisin jatkanut unia puoli seitsemänkin yli, vaan aurinko herätti. Allergianuhakin vaivaa. Viime yönä herätti ihana mies tullessaan nukkumaan, ja unohduin ajatuksiini aamuyöstä, enkä saanut enää unta.

Onneksi tänään ei tarvitse ajatella ruuanlaittoa. Jotain hyvää sentäs.

1430630160069-1208788959.jpg

(Synttärisankarin aamun eväitä)

Mukavaa sunnuntaita!

Suhteet Oma elämä