Tänään riitän
Tänään on ollut jostain syystä aivan p*ska olo, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Kaikki ällöttää ja etoo ja kuvottaa, harmittaa ja känkättää. Pieni valonpilkahdus kuitenkin: paketoin Joulupuu-keräykseen menevät paketit, toinen 0-1-vuotiaalle tytölle, toinen 8-10-vuotiaalle. Jälkimmäisestä löytyy ainakin glitterkynsilakkaa ja kimallegeelikynät. Tuli hetkeks taas parempi mieli, kun tajusin, että voin pienillä jutuilla auttaa ja ilahduttaa. Just nyt […]