Uneton
Väsyttää mutta uni ei tule. Ei mikään mieltäylentävä olotila. Lisäks jossain naapurissakin hölpötetään (tähän aikaan!!!), pidän kyllä korvatulppia suurimman osan ajasta mutta häiritsevää silti. Otin hienon neuvolaselfien ja tuunailin sitä väsypäissäni vähän kännykän kuvanmuokkaussovelluksella… Näytän kuvassa about lähes niin väsyneeltä kuin mitä olin. Enjoy!