Pärjääväinen
Miksi, oi miksi sitä ikäänkuin vahingossa vastaa ”joojoo” jos joku kysyy, onko kaikki hyvin? Hymyilee ja pitää kaiken väkisin kasassa, vaikka juuri sillä hetkellä ei jaksaisi. Ehkä silloin ajattelee sitä, että eihän tässä mitään suurta hätää ole. On ruokaa, vettä, vaatteita, koti. Vähän vaan väsyttää. Hermostuttaa. Tekisi mieli huutaa vauvalle, ei lorutella. Kun ollaan kahdestaan, sylitellään itkien, […]