Pihalla
Mulla on semmonen projekti työn alla. Pihaprojekti nimittäin. Muutin tähän luhtitalon alakerroksen kaksiooni joulukuussa, jolloin pihalla oli lähinnä lunta/loskaa/muutenvaan-ei-pihaisaa. Nyt kevät on jo pitkällä, ja aurinko on paljastanut pihan kunnon… …joka on kaamea! Irtonaiset laudoitukset (semmosia ”terassilaattoja” jos tiiätte) on puolet mädäntyneitä, vaunujen pyörä rysähti läpi. Pihalla on lähinnä rikkaruohoja ja kahden puun kannot. Ainiin […]