Havahduin just, että ihan liian harvoin kyselen kenenkään kuulumisia. Joskus joo, mutta alan olla kääntyneenä sisäänpäin, valmistaudun tulevaan synnytykseen ja vauva-arkeen. Toisaalta kuulumisten kysymiseen on helppo vastata ’ihan hyvää’ vaikka olo olisikin kurja. Tai niin mä ainakin tein lääkärissä eilen, ihan vahingossa. No, mitä sitten oikeasti kuuluu? Väsyttää. Öisin on kuuma tai kylmä, kyljen kääntäminen […]